יום שבת, 10 ביולי 2010


כשהייתי קטנה חלמתי לדעת הכול. אני תמיד משתמשת במשפט הזה בראיונות עבודה ובדייטים ראשונים ומתקבלת בקלות. זה גורם לאנשים לחשוב שאני אדם מעניין, מיוחד, מיסתורי? לצערי אחרי אותה אופוריה של כיבוש המטרה אני מתחילה לשנוא את המסגרת ולהילחם בה. אני אשפית במתיחת גבולות, עד כמה רחוק תתנו לי ללכת ועדיין תאהבו אותי?

בפועל, כששואלים אנשים שמכירים אותי כולם אומרים שאני "מותק" ואני באמת כזאת. אני נחמדה לרוב האנשים הבעיה מתחילה אצל החלק שאני לא מסוגלת להכיל ואז אני מדברת על אותם אנשים באובססיביות ללא הפסקה לתקופה לא קצרה. הפה הגדול שלי תמיד סיבך אותי בצרות, למעשה, אני אוהבת צרות ולא אוהבת לנקות.







היום אני מחפשת את דרכי בעולם ומחפשת אהבה. מבחינת קריירה כבר התבלבלתי המון ויום בהיר אחד היה לי פתאום ברור שיש דבר אחד בעולם שנועדתי לעשות וזה עבודה סוציאלית.

בשנה הבאה בחזרה באוניברסיטה לעוד תואר ראשון ובינתיים ממשיכים לעבוד במשרד ומחפשים אהבה חדשה.

הבלוג הזה הוא אני וסיפורי הדייטים שלי. כל השמות בדויים או יקראו רק מ' או א', כל הסיפורים אמיתיים לחלוטין. חלקם נגמרו בבהלה, חלקם נגמרו במיטה וחלקם היו זוועה.

מה שהכי חשוב לי הוא שיהיו פרפרים! כשאני מפסיקה להרגיש ולהתרגש לפני כל דייט אני עושה הפסקה. הסכנה הכי גדולה באתרי הכרויות היא שהכול שם מאוד טכני וקל לפתח אדישות כלפי זה.

החוקים שלי:

1. אני מתכננת למצוא אהבה תוך 3 חודשים.
2. אני יוצאת לפחות ל-3 דייטים בחודש.
3. אני שולחת בכל יום 3 הודעות באתרי הכרויות או עונה ל-3 הודעות.
4. אני מנסה לא לפסול מהר מידיי ולתת צ'אנס.

בינתיים אני כבר מתכתבת במסנג'ר שבוע עם בחור בשם ארז ויש לי גם את אורי ושרון. נראה לי שעם ארז אני אפגש ראשון. זה יהיה רומנטי אם הוא יהיה האחד כי הוא הראשון ששלח לי הודעה בג'יי דייט, ממש 5 דקות אחרי שנרשמתי.

היום אני רשומה באתר הכרויות :





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה